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      24.03.2010 14:06 Uhr
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      am 12. September 2010
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      Könnten ihr bitte die Leichenexplosion bei den Glyphen wegmachen den da im vorschlag ist der nicht drin und im PVP ist der auch nutzlos
       
      am 04. September 2010
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      Gibts da keine Guide fur Krieger?
       
      am 26. Juli 2010
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      gute Frage...
       
      am 09. Juli 2010
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      Ah schon klar ich dummi, gehört natürlich zur skillung.
       
      am 09. Juli 2010
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      Was bedeutet mit oder ohne sensemann?
       
      am 04. Juli 2010
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      Brauche ich als Blut dd dk mehr Waffenkundewertung? Lg
       
      am 06. Mai 2010
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      dk sind absolute opfer in ner schami jäger kombo, egal mit welcher klasse sie spielen, wir haben sie bisher immer geplättet, der schaden is zumeist heilbar in der zweier kombo und thanks BLizzard für Reinigungstotem =)
       
      am 20. April 2010
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      also ich spiel mit glyphe:geisselstoss und sensenmann und das geht ganz gut ab. durch die verlängerung von 9sek der krankheiten muss ich insgesammt 1/3tel weniger ps und it wirken, krieg dafür aber mehr geisselstösse, die durch mein t10 boni verstärkt werden. und 1 geisselstoss macht bei mir mehr dmg als 1it+1ps und den schaden, der mir die glyphe:it noch geben würde
       
      am 09. April 2010
      Autor
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      am 09. April 2010
      Autor
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      o.

      I ran the current gear through the sim to calculate current EP with the following results:

      EP Strength | 2.87
      EP ArmorPenetrationRating | 2.94

      Seems like we are good to go right? Mmm not quite. Now you have to also consider the fact that regemming from Str to Arp will cost you a lot of Str. Essentially how I look at this situation is that you wont notice any large increase in dps from making this switch, and do you want to move forward regemming gear that you should be replacing soon? My advice was to wait until he could fill his serious holes and try to pick up his [] and maybe the crated legs. Resimming with these upgrades gave results closer to this:

      EP Strength | 2.89
      EP ArmorPenetrationRating | 3.16

      I'd consider this character to be pretty close to the break even point, he could probably switch and not really notice a significant DPS loss or gain. If you're gear is better you're getting close to an optimal point to make the switch, if your gear is worse, you definitely aren't ready to switch.

      To give you an idea, when I performed the sim for myself after getting my [] my results looked something like this

      EP Strength | 2.84
      EP ArmorPenetrationRating | 3.57

      So I made the switch over to gemming as much ArP as possible while maintaining the Hit and Expertise caps, and needless to say, I was pleased with the results: (taken from 10m Festergut)
      http://i45.tinypic.com/1zzt5q9.jpg
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