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  • H1Z1: Beta-Patch und Wipe

    Heute, am 5. Februar 2015 ist im Survival-Spiel H1Z1 von Daybreak erst einmal Schluss mit lustig, denn es wird ein kompletter Serverwipe durchgeführt. Eure ganzen Charaktere verschwinden damit, aber die Items, die an euren Account gebunden sind, bleiben. Pro Server könnt ihr mit dem gleichzeitig aufgespielten Patch nur noch einen Charakter erstellen.

    Der erste große Wipe in Daybreaks Online-Survivalspiel H1Z1 wird am 5. Februar durchgeführt; zeitgleich wird außerdem ein Patch aufgespielt, der vor allem viel am Gewicht von einzelnen Gegenständen dreht. Mit dem Wipe verschwinden alle Charaktere, die ihr auf H1Z1-Servern erstellt habt. Allerdings bleiben euch Gegenstände erhalten, die an euren Account gebunden sind. Das sind zum Beispiel Kisten und die dazugehörigen Schlüssel sowie Skins, die ihr in Kisten gefunden oder beim Battle Royale gewonnen habt. Diejenigen, die die Premium-Edition erworben haben, können maximal drei Airdrop-Tickets halten.

    Mit dem Patch kommen vor allem Änderungen an der Masse vieler Gegenstände. Wasserflaschen, ganz gleich in welchem Zustand, wiegen nur noch 25 Einheiten, gleiches gilt für Dosenfutter. Rucksäcke werden leichter, Autobatterien und Sprit schwerer. Holz wiederum wiegt weniger, Metall mehr. Die meiste Munition für Waffen wiegt nun mehr, und Hosen sowie Shirts fassen nur noch 50 Einheiten. Es gibt noch allerhand Fehlerbehebungen mehr, die ihr euch im Subreddit von H1Z1 und nachfolgend anschauen könnt.

    Servers will come down at 7AM for approximately 4 hours.
    This will include a full server wipe and only allow for one character per server after the patch.

    Release Notes

    • Sitting will cancel auto-run.
    • Fixed a bug where players can interrupt equip actions too quickly.
    • Fixed an issue where ammo count could become incorrect if you interrupt a reload action.
    • Objects making noise above or below you in a multi-story building will now be properly attenuated.
    • Added slight zoom to all guns and bows in Iron Sight mode.
    • Lowered sway on .308 rifle while in scoped mode.
    • Fixed an issue with hydration burning too fast when stamina was full.
    • Fixed a bug that would occasionally cause oddities on SLI setups
    • Dropping an item from a world container places it at the players feet instead of the world container origin. The latter would hide it in the world container model.
    • Vehicle stability adjustments – angular damping, moment of inertia, center of mass, tire friction and steering range tuning on the OffRoader, PickupTruck and PoliceCar.
    • Working on getting the vehicles to be more stable and less likely to abruptly roll or flip (this will still be possible on rocks, rough terrain, and player placed objects) but trying to make them more fun and survivable.
    • Fixed /respawn on PvE servers.
    • Fixed self-damage on PvE servers; the players may be the source of damage to themselves without mitigation.
    • Made players names reusable across servers. Names on each server must still be unique.
    • Battle Royale: Cleaned up gas after matches.
    • Battle Royale: gas damage reduced.
    • Fixed certain points of interest not getting reported when players entered.
    • Limited players to one character per server.
    • Recipe Changes
    • The makeshift shovel recipe now requires a metal sheet instead of a metal shard.
    • The storage container recipe now requires more materials.
    • The barbed wire recipe now requires wood planks and more metal shards.
    • The snare recipes now requires more metal shards.
    • The dew collector recipe now requires more wood planks and wood sticks.
    • The ground tiller recipe now requires more metal shards.
    • Bulk Changes - Many bulk changes have been made in an effort to meet somewhere in the middle of realistic and not annoying.
    • Canned food is 25 instead of 100.
    • All instances of water bottles are 25 instead of 50.
    • Backpacks are 150 instead of 600.
    • Military backpacks are 500 instead of 1400.
    • Car batteries 300 instead of 100.
    • Car fuel is 100 instead of 10.
    • Wood logs are 50 instead of 100.
    • Wood planks are 25 instead of 50.
    • Campfires are 50 instead of 100.
    • Scrap Metal is to 25 instead of 5.
    • Metal Sheets are 100 instead of 50.
    • Metal Pipes are 150 instead of 50.
    • Shirts are 50 instead of 100.
    • Jeans are 50 instead of 100.
    • Many melee weapons have had their bulk reduced.
    • First aid kits are 25 instead of 10.
    • All meat is 15 instead of 5.
    • Rifle ammo is 2 instead of 1.
    • Shotgun shells are 5 instead of 1.
    • Arrows are 5 instead of 1.
    • Shirts can now only hold 50 bulk instead of 90.
    • Pants can now only hold 50 bulk instead of 100.
    19:35
    H1Z1: Spieltipps von den Entwicklern im Video
  • H1Z1
    H1Z1
    Publisher
    Sony Computer Entertainment
    Developer
    Daybreak Game Company
    Release
    2. Quartal 2016

    Aktuelle Action-Spiele Releases

    Cover Packshot von Watch Dogs 2 Release: Watch Dogs 2 Ubisoft , Ubisoft
    Cover Packshot von Dishonored 2 Release: Dishonored 2 Bethesda Softworks , Arkane Studios
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      05.02.2015 17:08 Uhr
      buffed-TEAM
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H1Z1
H1Z1: Beta-Patch und Wipe
Heute, am 5. Februar 2015 ist im Survival-Spiel H1Z1 von Daybreak erst einmal Schluss mit lustig, denn es wird ein kompletter Serverwipe durchgeführt. Eure ganzen Charaktere verschwinden damit, aber die Items, die an euren Account gebunden sind, bleiben. Pro Server könnt ihr mit dem gleichzeitig aufgespielten Patch nur noch einen Charakter erstellen.
http://www.buffed.de/H1Z1-Spiel-54193/News/Beta-Patch-und-Wipe-1150041/
05.02.2015
http://www.buffed.de/screenshots/medium/2014/09/h1z1_2-buffed_b2teaser_169.jpg
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